May 02, 2011

Bangang

Nik Afiq cakap, dia tak pernah tengok cerita Korea yang tema-tema gengster. Aku fikir, betul jugak. Kau pernah tengok cerita gengster Korea? Tak pernah kan? Sebab asal Korea je, mesti cerita jiwang. Korea je, mesti K-pop. Kalau ada jumpa cerita gengster Korea, bagitau aku. Teringin jugak aku nak tengok gengster tak ada misai ni.

tis iz pukimak. yu no pukimak?

Malas aku nak komen banyak tentang fenomena K-pop Malaysia (K-pig) ni. Biarlah orang lain yang maki.

Cuma aku nak cakap satu saja. Yang tengah tu, muka sebijik macam roomate aku, Kupet. Sungguh. Dua tiga kali dah aku tengok. Memang nak dekat sama, sampai aku rasa nak tekup muka Kupet dengan bantal sampai lemas time dia tidur.

2 comments:

.Gory. said...

Tanya elok elok kupet tu. Entah ke dia.

Tapi yang ni sekor sekor muka rempit nak ber-k-fuck. Macam setan

asip محمد said...

bab cerita korea gangster tu kau kena tengok korea yang utara punya.. serius gangster.. yg lemah gemalai ni korea selatan.. jenis2 sodomi punya lelaki.. nak buat macam mana.. kah3

Powered By Blogger