December 16, 2010

Lubang

Rim motor aku dah bengkok, banyak sangat langgar lubang. Aku tak salahkan kerajaan, tapi aku bengang dengan kontraktor kelas ke berapa entah yang buat jalan macam cipap bini dia, berlubang-lubang. Tak rata!

Mujurlah aku bawa kereta pergi beli rokok tadi. Kalau motor, bersepai jugak eksiden langgar lubang tadi. King of lubang tau tak?

Jadi, sekarang ni, betul-betul punya, aku nak pakai bedak sejuk, dan tengok movie, sambil makan Pringles dan air Ribena selang seli dengan rokok.

Peh, king of syahdu.

Selamat memandu.

7 comments:

syed hafeez said...

ni betul-betul punya, tuala buat serban atas kepala pakai ke tak?

ashraf sahdan said...

tak lah babi!

asip محمد said...

satu hari banyak entri.. mael.. buatkan untuk aku sekangkang dua entri..

Mikael said...

3 entri pasal makan. cilake.

Anonymous said...

gile dasyat cipap bini kotraktor tuh, beso lubang kat jalan! haha.
-bloody vagina.

Koyuki said...

movie apa lu layan ni?
gua syak blue..

Daboo said...

Mak aih. Nak amek feel tgk movie siap pakai bedak sejuk haa.