August 12, 2010

Pagi tadi aku tak sahur, patut lah.

Seperti hari-hari yang lain, setiap kali aku bangun tidur, aku akan memandang ke luar tingkap, membaca sinopsis untuk perjalanan hidup aku hari ini.

Biasanya, aku akan menghabiskan masa lebih kurang 10 minit begitu.

Biasanya, aku ditemani secawan teh dan sebatang rokok.

Dan biasanya, aku masih belum bangun tidur lagi waktu-waktu macam ini.

Aku kira dengan jari tangan, 9, 10, 11, 12, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.

11 jam lagi? Hmmm...

Maka perjalanan hidup aku pada hari yang lapar ini, masih samar-samar.

Tak apa. Aku cuba.

6 comments:

Anonymous said...

umur dah 20 la mael..
belajar2 la puasa penuh..

-org RTM-

ashraf sahdan said...

aku puasa laa ni pyol, kau tu yang entah puasa ke tak ini hari...

MOFASAD said...

hahahaha...

awal lagi...

sabar..

t kita berbuka sama2 yer...


>>_________<<

jo said...

budak empat tahun pun perangai tak macam ni woi...

Koyuki said...

nak tunggu kul 7 menangis dulu

fndrocka said...

9Jam lg