August 06, 2010

Oculus

Apartment tempat aku tinggal dengan beberapa orang dickheads sekarang, betul-betul bertentangan dengan apartment orang-orang kaya. Rumah-rumah di apartment yang aku duduki(atau lebih tepat rumah yang aku duduki), sebenarnya adalah sebuah khemah yang berselerak dengan macam-macam jenis annoying stuffs; teddy bear yang memegang dildo misalnya.

Di apartment orang-orang kaya depan ni, aku sudah kenalpasti sebiji rumah, di mana semua penghuninya adalah wanita, dalam 6 orang, seksi, berkerjaya, dan lesbians(mungkin).

Untuk mengesahkan dakwaan tersebut, apa yang aku perlukan adalah,

A fucking binocular.

4 comments:

.Gory. said...

Dekat area area DP ada jual.

Dah identify, siasat status depa pulak.

MOFASAD said...

spy cam sila letak

Frodo Baggins said...

teleskop!!!
teleskop!!!

dengan 'bintang2' sekali dalam
rumah tu ble tgok!!!

cadangan di tutup!

asip محمد said...

tak3.. sila identify betul2.. betul ke 6 org tu perempuan.. cek konek dulu.. gua risau jugak..

Powered By Blogger