June 12, 2010

"They're always the one's that love you most"



* Saya baru habis baca '28 hari: Jurnal Rock n' Roll' tulisan Mohd Jayzuan. Dia ada cakap, "makanan tak pernah menyakitkan hati, seperti mana perempuan menjahanamkan hati", lebih kurang macam tu lah. Elok dibaca ketika terasa sunyi.

* Perancis memang sengaja main macam celaka. Kalau main cantik-cantik karang, bantai pulak sampai 8-1, apa pula kata penyokong Sepanyol?

6 comments:

Koyuki said...

lu sokong france ke?

hahahahahahaha~

gua agak mana2 team lu sokong main celaka

ashraf sahdan said...

woi woi. agak-agak la. Harimau Muda gua tak pernah sokong pun main macam celaka.

jo said...

gua sangat kecewa atas keserian itu...ah....

ace farhan said...

Ah. .tao lu ta byk modal bila france maen macam cibai.
Spain juga maen mcm profesional !

deus X machina said...

nyesal gua tengok game france..sampai tertido depan tv

korea gak terbaik..keh keh

Linglung said...

sepanyol main cantik selalu..antai 8-1 pun apa ade hal..takde kesian punya...keh keh keh