June 13, 2010

KLAB 2010

Kuala Lumpur Alternative Bookfest (KLAB 2010) yang berlangsung selama 2 hari, pada hari semalam dan hari ini di Annexe Central Market, pada pandangan saya, sangat memberangsangkan sambutannya (yang semalam lah, ini hari punya saya tak datang). Ramai sungguh orang, terutamanya makwe-makwe cantik yang datang sama ada dengan pakwe mereka ataupun dengan kawan-kawan mereka secara berkumpulan. Rambang mata saya. Err, rambang mata nak pilih buku lah maksud saya. Saya sempat angkat 2 biji zine yang saya dapati menarik; Burgermpark ver 2 & Innerview #4, tapi tak boleh saya nak review di sini sebab masih belum habis baca lagi. Sebenarnya ada banyak lagi buku-buku/zine-zine yang menarik, tapi tu lah, rambang mata. Kesimpulan yang dapat saya buat adalah, siapa tak datang memang rugi. Siapa yang datang, tak bawa duit pun rugi, macam saya. Dan satu lagi, aiskrim cone depan CM tu sedap betul. Celaka.

Akhir sekali, saya ingin mengucapkan tahniah kepada saudara Tarmizi (kalau hang baca Tar), kerana berjaya mengatasi perasaan berdebar ketika membuat persembahan semalam. Hang nampak kacak main akordian tua itu semalam, gua horny. Awhh..!!

5 comments:

mixi said...

haha.. gua baru dapatkan '28 hari: Jurnal Rock n' Roll' yang lu dah habis baca tuh. cilake betul.

hoi! cover je muka tau. lu ada takkan gua nak biar kan nervous gua. kang kena review macam haram kang.

p/s: terima kasih kepada saudara asyraf sahdan kerana memberi kata-kata semangat di saat last2 nak main. thnx beb!

Anonymous said...

gamba takde ke? nak cuci mata ni.

jo said...

tengok lelaki pun boleh horny...

Amal said...

nama dia tarmizi ke? serius aku admire. aku ada rekod video diorg perform weh. gempak gila!

mixi said...

hehe. record guna apa ye? sound dia ok? rasa macam guitar kuat sangat kan. ada nampak kekok tak? hihi..
upload lah kat youtube. ;)

Powered By Blogger