March 01, 2012

Pang Nat Det!

Punk ni sebenarnya bukan pada pakaian, bukan pada gaya. Punk is a state of mind. Bertukang rumah boleh jadi punk. Bukak tin sardin boleh jadi punk. Tak ada akaun bank lagi lah punk gila.

Dah apa benda kau mengarut punk kena rambut tajam? Bosan betul kau ni. Punk pun nak rambut Anuar Zain jugak kadang-kadang. Duh!


Now you tell me, how punk is this?



P/S(what the fuck is this 'p/s' means pun sampai sekarang aku taktau): Entah kenapa aku buat 'p/s' ni pun aku tak pasti sebenarnya, sebab aku taktau ada orang baca sampai bawah ke tak entri ni. Tapi pergilah mampus, aku nak cakap jugak. Aku sekarang tengah dalam beberapa projek menulis ni, jadi lepas ni memang lama laa aku tak update blog. Tapi aku rasa selama ni masa takda projek pun lama jugak tak update. Kah kah kah. Tapi apahal p/s lagi panjang dari entri ni?

2 comments:

Wadi AR said...

p/s : aku tggu je ko update bile

Sang Harima said...

Pang Nat Det!! hahaha

Powered By Blogger