March 29, 2011

Random #3

‎"LRT cinta kita sudah tak sehaluan lagi. Kau mengejar cinta di Ampang, meninggalkan aku seorang diri, termenung dalam perjalanan ke Sri Petaling. Nampaknya sampai di sini saja cinta kita, biar Chan Sow Lin menjadi saksi perpisahan kita."

Sepanjang lebih kurang 3 tahun pengalaman aku bermain facebook, aku rasa inilah status paling pundek pernah aku hasilkan.

*Wolf Parade berkumandang*

Satu hari di tahun 2010, aku lupa tarikh bila, aku lepak dengan Wan J dekat kedai simpang. Kalau aku lepak dengan Wan J, sama ada kami berbincang hal serius gila babi, seperti masa depan yang tak tentu arah, ataupun hal yang tak serius langsung, macam saiz buah dada perempuan.

Unfortunantely, pada hari itu, kedua-dua kami amat serius.

Yes, sangat serius.

Tak ada cerita pasal saiz buah dada. Langsung!

3 comments:

Anonymous said...

hang ni dah mcm becinta plak dgn wan J tu..
jgn jd gay dah laa...keh3

-org RTM-

Haziqah Muhamad said...

Eh i selalu mengambil serious tentang hal2 berkaitan dgn saiz buah dada.

ashraf sahdan said...

daboo, i tau. we've discussed it. muahaha.

Powered By Blogger