November 20, 2010

Top 5

Ha ha ha.

Lantak lah kau nak cakap apa, aku nak buat jugak list ni. Biasalah, semua orang ada Top 5 sendiri, cuma bezanya aku mengada nak bagitau orang. Tu je. Ok la, at least aku tak buat 'Top 5 Most Handsome Actors' macam lahanat ni. Gay gila.

Oops silap, dia buat Top 10. Gay darab dua.

So here it goes. Top 5 Hottest Celebrities Between 18 - 40 y/old. Boleh?

5. Emma Watson (Memandangkan aku baru tengok Harry Potter malam tadi dan aku rasa dia cun gila dalam tu, maka dia tersenarai.)

4. Maria Farida (Perempuan paling cantik dekat Malaysia. No doubt.)

3. Cobie Smulders (Robin Scherbatsky kenal? HIMYM)

2. Laura Marling (Princess of folk rock. Seriously, suara yang paling seksi dalam dunia. Muda exactly sebulan daripada aku)

1. Zooey Deschanel (Multi-talented. Actress, musician, model, singer-songwriter. Masalahnya, dia berjaya dalam semua bidang. Aku rasa dia alien.)

12 comments:

Haziqah Muhamad said...

Zoooeyyyyyyyyyyyyyyy! :)

Frodo Baggins said...

manusia cam alien mmg slu layak yg ptama



>>____<<

anisizatyA.J said...

zooeeeey! i love her jugakk! :)

absyaB3$h said...

oi? Maria Farida? gile taste gadis matang siot...hak3

Sang Harima said...

Maria Farida dalam cerita spy AC Mizal tu, memang 5 bintang.

Yuki Yusuf said...

Cool!..apsal makwe2 dlm list lu semua sangkut dgn gua jugak..gua ske emma watson, cobie smoulder n zooey..
gua curious plak.takde kristen stewart..hehe

.Gory. said...

Ok, dan Zooey Deschanel nyanyi lagu alien dalam Yes Man.

Tapi Laura Marling memang no doubt gojes. Cuma kalah pasal dia bukan alien.

Roronoa said...

azwan yusoff nombor berapa haa?

Ikman said...

Kenapa tiada Maya Karin. Kenapa? haha

sarah said...

zooey deschanel = alien.
setuju.

Mikael said...

cilake punye mael.

ashraf sahdan said...

Mikael Sapey the Mighty Kotey,

at least aku promote kau kat sini, dick!

Powered By Blogger