November 18, 2010

Ancient Pyramid, the greatest architecture in the history of Fetus

Aku baru tonton video pasangan urban cium molot tengah KL.

Call me ancient or what so ever, but they got big fucking guts!

Aku sorang je ke yang tak buat entri marah-marah diorang ni?

Come on, jangan berlakon baik.

Kah kah kah.

9 comments:

MATAHARI said...

"an. jangan cium dia, an. dia ada racun"

ashraf sahdan said...
This comment has been removed by the author.
ashraf sahdan said...

racun dan vagina lips yang....who knows?

.Gory. said...

Kahkahkah. Woi, stadi ke ape

ashraf sahdan said...

aku tension buat catia dari pagi raya sampai sekarang ni tak siap-siap. kalau lah buat catia ni boleh buat Laura Marling cium molot dengan aku, dah lama dah siap ni.

Anonymous said...

teknik comolot budak tu kena perbetulkan lagi gua rasa-syed hafeez

asip محمد said...

teknik yang macam mana tu syed hafeez? kah3.. selalu sgt tgk blue berlakon.. ni yg real punya.. gua setuju dgn encik ismael..

sofea said...

ye, diorang sangat bodoh bagi aku. fullstop.

ateeka amer said...

gua pun xde masa nak maki hamun dalam belog.