October 24, 2010

Lapar #3

Sampai ini hari pun, ada lagi orang tanya dengan aku, "Kau okay tak ni?".

Biasanya, "Okay je", aku jawab sambil senyum.

Kadang-kadang, "Okay je, kalau belanja aku pizza", aku jawab dengan muka serius.

Lepas tu aku tanya balik, "Kau okay tak ni?", sambil ketawa.

3 comments:

:: cekodod :: said...

ko ok x?
hehe

ateeka amer said...

aku pun menyampah dengar soalan gitu. hek eleh macamlah kita lembik sangat. kan? kan? :)


mael. jom makan keepsi. hik hik!

ashraf sahdan said...

amboi keepsi laa, spagetti laa. jom saja tak guna, blanje laa. ha ha.