October 22, 2010

It's all right, it's all wrong



Menjadi yatim piatu di usia 20 tahun, tak ada satu benda pun yang cool. Tak macam dalam drama pun.

Thom Yorke pun cakap, "It's easy to be miserable. Being happy is tougher, and cooler."

Kau ada peluang jumpa mak abah dekat kampung, kau pergi. Apa lah sangat kerja kau tu kalau nak banding dengan mak abah. Tak dapat balik pun, telefon tanya khabar, sebelum kau menyesal.

Aku tak tipu, sungguh. Aku dah rasa macam mana rasanya menyesal tu.

6 comments:

Budak Setan ! said...

kalau bapak aku belikan basikal pun aku terima je lepas ni..

Anonymous said...

you're my hero bro, and always be. be strong than ever because whatever kind of storm that will hit you in the future, i'll be by your side.
-Zara

absyaB3$h said...

aku akan balik tengah hari ni jugak..

ateeka amer said...

sentap gila baca ni, walaupun aku selalu baca. sob sobss.

.Gory. said...
This comment has been removed by the author.
.Gory. said...

Eyh, aku tau kau sedih dow, tapi benda dah tak boleh pusing balik. Banyak berdoa je la pada arwah.

Tuhan turunkan dugaan yang termampu untuk hamba-Nya. Tuhan tahu, kau mampu harungi ini.