August 24, 2010

Cubaan menulis blog macam makwe-makwe.

Masalah tak boleh tidur malam, tak elok dibawa bincang ke meja makan.

Jadi mari, aku ceritakan di sini saja.

Aku tak boleh tidur malam, sebab siang aku dah tidur gila babi. Pernah tengok filem 'Inception'?

Mimpi level 9.

Okay, aku dapat inspirasi dari sini.

My I'm-feeling-cute-playlists.
1. All My Senses - Mando Diao
2. Rebellion - Arcade Fire
3. Motorcycle Emptiness - Manics
4. Hang Me Up To Dry - Cold War Kids
5. Pearly - Radiohead
6. Let Down - Radiohead
7. Long Before Rock N' Roll - Mando Diao
8. Altitudes - Jason Becker
9. Hari Raya Di Kuala Lumpur - Butterfingers
10. N.I.B - Black Sabbath
11. Bohemian Rhapsody - Queen
12. Another Brick In The Wall - Pink Floyd
13. For Reasons Unknown - The Killers
14. Aidilfitri - Sanisah Huri
15. Spider Pig - Homer Simpson

List yang baik bukan? I have days when I get extra cute okay, leave me alone!

Wait up. Bieber's not on the lists?

Ha ha ha.

5 comments:

jo said...

nikmatilah. kalo lu dah kerja karang, jangan harap nak dapat lagi peluang tidur pagi malam berjaga ni..

Koyuki said...

jd mcm gua..insomniac..
baik lu tdo sblm jd stoned tak psl2 di bln mulia ni...

anisizatyA.J said...

Hahahaha!! Aidilfitri -hanisah samuri makes you feel cute??! Whoa whoa.

fndrocka said...

apsal tak mcm makwe2 pun

ashraf sahdan said...

ha ha ha.

anis, who the hell is hanisah samuri?

ha ha ha.