July 25, 2010

motivasi

"Perempuan ni Mael, dia lain. Diorang tak suka lelaki yang lambat-lambat ni. Kita pulak kena move faster. Kalau kita nak, kita cakap terus, jangan tunggu-tungu. Nanti karang kalau dia dah selesa anggap kita kawan, dah susah Mael. Kau kena faham tu. Kita lain. Sebab tu lah aku malas main pakwe-makwe ni." Alai.

"Keh keh keh. Kau tak pergi tengok drift ke hari ni Alai?" saya.

"Nak pergi laa ni Mael, berak jap." Alai

4 comments:

miss dila said...

sesungguhnya aq xfhm

.Gory. said...

Hahaha...barai

ashraf sahdan said...

miss dila,
tak faham takpe, biar orag lain yang faham.

gory,
barai tu satu hal lah, lu bila nak turun sini lahanat?

Anonymous said...

mael ak soh alai bca kang